Jesteśmy europejskim liderem sprzedaży elektroniki. Znasz nas doskonale, bo przez ponad 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.
Dołącz do #ekipymediamarkt jako
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Wrocław, ul. Karkonoska 85
Aplikuj
Jakie mamy wymagania?
Nie musisz mieć doświadczenia – wystarczy, że szybko się uczysz, masz zmysł organizatora i naturalną chęć niesienia pomocy innym.
Po czym poznać, że radzisz sobie świetnie?
- Po wskaźniku NPS, czyli informacji zwrotnej od Klientów w zakresie jakości obsługi
- Po poziomie sprzedaży usług dodatkowych
Co będziesz robić?
- Obsługiwać Klientów zgodnie ze standardami MediaMarkt w zakresie zamówień online, reklamacji, planowania przesyłek
- Doradzać w zakresie usług dostępnych w markecie, w tym finansowania zakupów
- Dbać o doświadczenia Klientów w procesie zakupowym i po sprzedaży, pomagać w zakresie serwisu i napraw
- Obsługiwać Klientów przy kasie i na hali sprzedaży
Na jakie warunki możesz liczyć?

Premie za wyniki

Prywatna opieka zdrowotna

Ubezpieczenie grupowe

Kartę sportową lub żywieniową do wyboru

Fajny zespół

Dodatki okolicznościowe

Premie za wyniki

Prywatna opieka zdrowotna

Ubezpieczenie grupowe

Kartę sportową lub żywieniową do wyboru

Fajny zespół

Dodatki okolicznościowe
Jakie mamy opcje rozwoju?
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ekspert ds. Obsługi Klienta
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Starszy koordynator ds. Obsługi Klienta