Jesteśmy europejskim liderem sprzedaży elektroniki. Znasz nas doskonale, bo przez ponad 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.

Dołącz do #ekipymediamarkt jako

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Warszawa, ul. Głębocka
Aplikuj

Jakie mamy wymagania?

Nie musisz mieć doświadczenia – wystarczy, że szybko się uczysz, masz zmysł organizatora i naturalną chęć niesienia pomocy innym.

Po czym poznać, że radzisz sobie świetnie?

  • Po wskaźniku NPS, czyli informacji zwrotnej od Klientów w zakresie jakości obsługi
  • Po poziomie sprzedaży usług dodatkowych

Co będziesz robić?

  • Obsługiwać Klientów zgodnie ze standardami MediaMarkt w zakresie zamówień online, reklamacji, planowania przesyłek
  • Doradzać w zakresie usług dostępnych w markecie, w tym finansowania zakupów
  • Dbać o doświadczenia Klientów w procesie zakupowym i po sprzedaży, pomagać w zakresie serwisu i napraw
  • Obsługiwać Klientów przy kasie i na hali sprzedaży

Na jakie warunki możesz liczyć?

Premie za wyniki
Prywatna opieka zdrowotna
Ubezpieczenie grupowe
Kartę sportową lub żywieniową do wyboru
Fajny zespół
Dodatki okolicznościowe
Premie za wyniki
Prywatna opieka zdrowotna
Ubezpieczenie grupowe
Kartę sportową lub żywieniową do wyboru
Fajny zespół
Dodatki okolicznościowe

Jakie mamy opcje rozwoju?

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ekspert ds. Obsługi Klienta
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Starszy koordynator ds. Obsługi Klienta