Jesteśmy europejskim liderem sprzedaży elektroniki. Znasz nas doskonale, bo przez ponad 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.

Dołącz do #ekipymediamarkt jako

UX/UI Designer

Warszawa, Al. Jerozlimskie 179, Blue Office II
Aplikuj

Jakie mamy wymagania?

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w branży retail będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość programów Figma lub Adobe XD
  • Znajomość Google Analytics i podstaw HTML i CSS
  • Umiejętność przekształcania pomysłów biznesowych w rozwiązania UX/UI
  • Wiedza z zakresu obowiązujących wzorców projektowych
  • Mile widziana znajomość technik zarządzania projektami, w tym zwinnych takich jak SCRUM
  • Mile widziana znajomość Miro, Jira oraz studia lub kursy z zakresu UX/UI

Co będziesz robić?

  • Projektować interfejs oraz użyteczności platformy eCommerce w taki sposób, aby stale poprawiać wskaźnik konwersji oraz satysfakcji użytkownika z zakupów
  • Analizować najnowsze trendy rynkowe w obszarze UX/UI i proponować rozwiązania mające na celu poprawę doświadczeń użytkownika
  • Współpracować i koordynować pracę z partnerami zewnętrznymi w zakresie proponowanych rozwiązań UX/UI
  • Współpracować z zespołami e-Commerce/IT/Marketingu oraz UX w Grupie MediaMarkt
  • Brać udział w tworzeniu i analizie przeprowadzanych testów A/B
  • Projektować mockupy i prototypy

Na jakie warunki możesz liczyć?

Zaufanie i swobodę w działaniu
Wyzwania i widoczne efekty pracy
Pakiet prywatnej opieki medycznej
Ubezpieczenie grupowe
Kartę sportową lub żywieniową do wyboru
Pracę w modelu hybrydowym
Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji
Zaufanie i swobodę w działaniu
Wyzwania i widoczne efekty pracy
Pakiet prywatnej opieki medycznej
Ubezpieczenie grupowe
Kartę sportową lub żywieniową do wyboru
Pracę w modelu hybrydowym
Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji

Proces rekrutacji

1
Analiza aplikacji pod kątem merytorycznym
2
Krótki wywiad telefoniczny z rekruterem
3
Spotkanie online lub offline z przyszłym przełożonym i rekruterem
4
Oficjalne zaproszenie do #ekipymediamarkt