Jakie mamy wymagania?
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w roli Kupca zdobyte w firmach o podobnym profilu (sprzedaż detaliczna/ convenience/ stacje paliw)
- Umiejętność analizowania i czytania danych rynkowych ze źródeł takich jak: Nielsen, GFK, Irable
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość MS Office
- Doświadczenie w negocjacjach z dostawcami w dużej skali i uzyskiwaniu najkorzystniejszych warunków handlowych
- Doskonałe umiejętności analityczne oraz numeryczne
- Umiejętność identyfikowania i odzwierciedlania możliwości biznesowych
- Silna orientacja na cel, motywacja i umiejętność pracy pod presją czasu oraz zgodnie z wyznaczonymi terminami
- Mile widziana formalna certyfikacja od organizacji branżowej (np. CMA, Nielsen, JDA)
- Mile widziana umiejętności zarządzania projektami poparte certyfikatami
Zespół
Zespół Zakupów odpowiada za planowanie i utrzymanie strategii zakupowej. Wybieramy dostawców i producentów, negocjujemy warunki w zakresie asortymentu stałego i promocyjnego oraz kontrolujemy stany zapasów magazynowych. Tutaj też ustalamy poziomy cen i mamy wpływ na politykę promocyjną.
Co będziesz robić?
- Współpracować z Kierownikiem Asortymentu w obszarze określania strategii kategorii produktów
- Dbać o dobór odpowiedniej strategii cenowej dla wybranej kategorii produktów zarówno w kanale online jak i offline
- Zarządzać promocjami i kampaniami w ścisłej współpracy z działem marketingu oraz Kierownikiem Asortymentu
- Budować i rozwijaniem relacji z dostawcami
- Regularnie odwiedzać nasze marketów
- Monitorować i analizować rynek i działania konkurencji
Na jakie warunki możesz liczyć?
Proces rekrutacji
1
Analiza aplikacji pod kątem merytorycznym
2
Krótki wywiad telefoniczny z rekruterem
3
Spotkanie online lub offline z przyszłym przełożonym i rekruterem
4
Oficjalne zaproszenie do #ekipymediamarkt