Jakie mamy wymagania?
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu kategorią zdobyte w firmach o podobnym profilu
- Doświadczenie w opracowywaniu całościowej strategii kategorii, definiowaniu taktyk realizacji strategii kategorii i skutecznego jej wdrażania
- Umiejętność analizowania i czytania danych rynkowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office
- Znajomość programów do budowy asortymentu
- Doskonałe umiejętności analityczne oraz numeryczne
- Umiejętność identyfikowania i odzwierciedlania możliwości biznesowych
- Silna orientacja na cel, motywacja i umiejętność pracy w zespole, pracy pod presją czasu i zgodnie z wyznaczonymi terminam
Zespół
Zespół Zakupów odpowiada za planowanie i utrzymanie strategii zakupowej. Wybieramy dostawców i producentów, negocjujemy warunki w zakresie asortymentu stałego i promocyjnego oraz kontrolujemy stany zapasów magazynowych. Tutaj też ustalamy poziomy cen i mamy wpływ na politykę promocyjną.
Co będziesz robić?
- Tworzyć długoterminową strategię zarządzania kategorią produktów zarówno w kanałach online jak i offline
- Zarządzać asortymentem
- Tworzyć planogramy i właściwy merchandising oraz dostosowywać działania do przestrzeni sklepu
- Współpracować z Kupcem Kategorii w obszarze rozwoju wzajemnie korzystnych relacji z dostawcami
- Opracowywać strategie działań dla nierotujących produktów
- Rozwijać produkty, które spełniają oczekiwania klientów
- Regularnie odwiedzać nasze markety
- Monitorować i analizować rynek i działania konkurencji
Na jakie warunki możesz liczyć?
Proces rekrutacji
1
Analiza aplikacji pod kątem merytorycznym
2
Krótki wywiad telefoniczny z rekruterem
3
Spotkanie online lub offline z przyszłym przełożonym i rekruterem
4
Oficjalne zaproszenie do #ekipymediamarkt